- 【パートタイマー】関西国際空港/航空機整備士※経験者採用・シニア応募歓迎 / [Part Timer] kansai International Airport / aircraft mechanic ※Experienced Employees and Senior Citizens are welcome to apply. more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part-timer Recruiting Entry給与情報 / Salary Information 時給1500円~2000円 ※経験を考慮します。
1500-2000 yen per hour *Experience will be considered雇用形態 / Employment Status パート
Par-time仕事の内容 / Job description 《航空機地上支援機材の整備》
Maintenance of aircraft ground support equipment
◆整備支援業務/航空機出発前点検/ヘッドセット作業(到着、出発の際、コックピットと航空機の動作確認を実施)
Maintenance support operations/aircraft pre-departure inspection/headset operations
(check cockpit and aircraft operation upon arrival and departure)
◆在籍の整備士やその他スタッフとコミュニケーションをとりながらの業務となります。
The successful candidate will communicate with mechanics and other staff members.応募資格 / Application Requirements ■必須
■Required
普通自動車免許(AT可)
Standard driver's license (AT is acceptable)
航空機整備士業務経験者
Experienced aircraft mechanic
能動的に動ける人/コミュニケーション能力
Active and communicative
フライトクルーとやり取りできる英語力
English ability to communicate with flight crews
■歓迎
■Welcome
航空機整備士資格
Aircraft mechanic certification
航空機リリース業務経験者
Aircraft release experience
B737,A320整備経験者
Experienced in B737,A320 maintenance
品質意識/安全意識
Quality awareness/safety awareness
英語力(TOEIC500点以上)/韓国語/中国語
English (TOEIC 500 or above)/Korean/Chinese勤務時間 / Working hours 7:00~19:00の間のシフト制。
実働3時間以上(応相談)
Shifts between 7:00 and 19:00.
(negotiable)休日・休暇 / Holiday and Vacations シフトに準ずる。
Follows the shift.昇給・賞与 / Salary increase and bonus 昇給:有(人事評価に基づく)
賞与:一時金・寸志として支給(業績に応じて支給)
Salary increase: Yes ("based on personnel evaluation")
Bonus: Paid as a lump sum or as an allowance (based on performance)交通費 / Transportation Expenses 通勤手当(上限5万円)*車通勤可
Commuting allowance (up to 50,000 yen)
※Car commuting is allowed社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接(WEB面接可)
Interview (Web Interview is allowed)
↓
内定
Job Offer
- 【パートタイマー】成田国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の出入口管理)/ [Part Timer] Narita International Airport / Cargo Service (Cargo warehouse entrance/exit management) more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part-Timer Entry給与情報 / Salary Information 時給1,050円 雇用形態 / Employment Status パート
Part-time仕事の内容 / Job Description ・貨物倉庫出入口の管理担当
In charge of managing cargo warehouse entrances and exits応募資格 / Application Requirements ・体力に自信のある方
Those who are confident in their physical strength.勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 08:00-22:00の間で4時間以上(シフト制)
週3日以上
At least 4 hours between 08:00-22:00 (shifts)
3 days or more per week休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
More than 8 days a month手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Offer of employment
- 【パートタイマー】成田国際空港/旅客サービス/ [Part Timer] Narita International Airport/Passenger Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Part timer給与情報 / Salary Information 時給1,200円~ 仕事の内容 / Job description <出発業務>
・チェックイン受付
・渡航書類/荷物確認
・搭乗・到着ゲート対応
<到着業務>
・オフィスでの電話応対
・税関構内等の現場対応応募資格 / Application Requirements ・国際線旅客経験者優遇
・国籍不問
・日本語識字能力に問題がない・外業務経験あり
・英単語が読める程度勤務時間 / Working hours 6:00~23:00の間、週3日~
1日4H以上休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】成田国際空港/旅客サービス(チェックイン経験者)/ [Part Timer] Narita International Airport/Passenger Service (Check-in) more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part timer Recruiting Entry給与情報 / Salary Information 時給1,100円以上 ※経験・スキルを考慮して決定
1,100 yen per hour or more
*Determined based on experience and skills雇用形態 / Employment Status パート
Part timer仕事の内容 / Job description ・旅客ハンドリング業務
Passenger Handling Service応募資格 / Application Requirements ・英語力(TOEIC600点以上)
English proficiency (TOEIC score of 600 or above)
・実務経験2年以上勤務時間 / Working hours 06:00-22:00の間で4時間~(シフト制)
週3日~
At least 4 hours between 06:00-22:00 (shifts)
3 days or more per week休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】成田国際空港/ランプサービス/ [Part Timer] Narita International Airport/Ramp Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Part timer仕事の内容 / Job description ・荷物運搬
・飛行機への荷物搭載
・バルク作業
・コンテナへの積み込み/下し応募資格 / Application Requirements ・日本の普通自動車免許
・国籍不問(就労制限なし)
※技術・人文・国際業務VISAは不可
・日本語識字能力に問題がない
・外業務経験あり
・英単語が読める程度勤務時間 / Working hours 5:00-23:00の内
・5:00-11:00休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】成田国際空港/航空機整備士 / [Part Timer] Narita International Airport / aircraft mechanic more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part-timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Par-time給与情報 / Salary Information 時給1300円~1400円
1300-1400 yen per hour仕事の内容 / Job description *航空部品の輸出入業務
*データ入力
*空港内部品の運搬など応募資格 / Application Requirements ・英語でのビジネスメール経験者
・男性(体力面)
・フォークリフト尚可勤務時間 / Working hours 10:00~18:00
週2日~、1日4h~
①10:00~15:00
②13:00~18:00休日・休暇 / Holiday and Vacations シフトに準ずる。
Follows the shift.手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】成田国際空港/特殊車両整備士※経験者採用・シニア応募歓迎 / [Part Timer] Narita International Airport / Special Vehicle Mechanic ※Experienced Employees and Senior Citizens are welcome to apply. more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part-timer Recruiting Entry給与情報 / Salary Information 時給1200円~1800円 ※経験を考慮します。
1200-1800 yen per hour *Experience will be considered雇用形態 / Employment Status パート
Par-time仕事の内容 / Job description 《航空機地上支援機材の整備》
Maintenance of aircraft ground support equipment
◆航空機の周囲には、機体をけん引する車両や貨物を搭載する車両など様々な特殊車両が活躍しています。その特殊車両の修理や整備、保守点検を行っていただきます。
Aircraft are surrounded by a variety of special vehicles, such as those that tow the aircraft and those that carry cargo. The successful candidate will be responsible for the repair, maintenance and inspection of these special vehicles.
◆在籍の整備士やその他スタッフとコミュニケーションをとりながらの業務となります。
The successful candidate will communicate with mechanics and other staff members.
◆整備士の指導経験のある方、歓迎いたします。
The successful candidate will have experience in teaching mechanics.
◆フォークリフト運転技能者、一級小型自動車整備士保持の方、歓迎いたします。
(二級自動車整備士は必須)
The successful candidate will be able to work in a fast-paced environment with a strong work ethic.
(Second class auto mechanic is required)応募資格 / Application Requirements ■必須
■Required
二級自動車整備士/Second Class Auto Mechanic
■歓迎
■Welcome
一級小型自動車整備士/First class small car mechanic
フォークリフト運転技能者/Forklift truck operator勤務時間 / Working hours 9:00~18:00の間のシフト制。
実働4~12時間(応相談)
Shifts between 9:00 and 18:00.
4 to 12 hours of actual work (negotiable)休日・休暇 / Holiday and Vacations シフトに準ずる。
Follows the shift.昇給・賞与 / Salary increase and bonus 昇給:有(人事評価に基づく)
賞与:一時金・寸志として支給(業績に応じて支給)
Salary increase: Yes ("based on personnel evaluation")
Bonus: Paid as a lump sum or as an allowance (based on performance)交通費 / Transportation Expenses 通勤手当(上限5万円)*車通勤可
Commuting allowance (up to 50,000 yen)
※Car commuting is allowed社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接(WEB面接可)
Interview (Web Interview is allowed)
↓
内定
Job Offer
- 【パートタイマー】羽田空港支店/ランプサービス [Part Timer] Haneda Airport / Ramp Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part Timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Part timer給与情報 / Salary Information 時給1,500円~
from 1,500yen/per hour仕事の内容 / Job description ・航空機への手荷物や貨物の搭降載。
・手荷物の仕分け・搬送。
・航空機の誘導・プッシュバック・トーイング業務
・搭乗橋の操作業務。
・飲料水の供給業務・汚水処理業務。
など
特殊車両を使う業務や、搭載業務など幅広くスキルを身につけることができます。
・Loading and unloading baggage and cargo onto aircraft.
・Sorting and transporting baggage.
・Aircraft marshalling, pushback, and towing operations.
・Operating passenger boarding bridges.
・Supplying potable water and handling wastewater services.
Additionally, you can acquire a wide range of skills, including operating specialized vehicles and performing loading operations.応募資格 / Application Requirements ◆正社員登用あり◎
◆英語が話せる方は尚歓迎!
語学力を活かして働けます!
◆大学生・留学生歓迎!授業との両立◎
◆航空関係の仕事に就きたい方歓迎!
◆普通自動車免許の所持は必須。
※学生の方・・・普通自動車運転免許があれば尚良し
◆Full-time Employment Potential
◆English speakers are welcome!
You can work with your language skills!
◆University students and international students welcome! Good balance with classes.
◆We are looking for people who want to work in the airline industry!
◆A valid driver's license is required.
※For students: Having a driver's license is preferable.勤務時間 / Working hours 以下3パターンの中から可能な勤務条件をお選びください。
①0:00~24:00の間のシフト制。
実働8時間以上 ※変形労働制(週40時間)、週5日勤務必須
②0:00~24:00の間のシフト制。
実働8時間以上 ※変形労働制 週4日~OK
③※学生のみのパターンです
0:00~24:00の間のシフト制。
実働3~10時間以上 ※変形労働制、週3~4日勤務OK
Please select your preferred working condition from the options below:
①.Shift Work Between 0:00 and 24:00
・Minimum of 8 hours per shift
・Variable working hours (up to 40 hours per week), 5 days of work per week required
②Shift Work Between 0:00 and 24:00
・Minimum of 8 hours per shift
・Variable working hours, 4 days or more per week accepted
③For Students Only
・Shift Work Between 0:00 and 24:00
・3 to 10 hours per shift
・Variable working hours, 3 to 4 days per week accepted休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Documents Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー/土日祝勤務できる方歓迎】関西国際空港支店/ランプサービス課 / [Part Timer/Weekends and holidays are welcome] Kansai International Airport / Ramp Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category 求人カテゴリー
Recruiting Category給与情報 / Salary Information 時給1,500円
1,500yen/per hour雇用形態 / Employment Status パート
Part timer仕事の内容 / Job description 航空機で到着した手荷物、貨物の取り卸しや搭載、荷捌き上で手荷物の返却を担当していただきます。
数名のチームでのお仕事です。
You will be responsible for unloading and loading baggage and cargo arriving by aircraft and returning baggage on the cargo handling.
You will work in a team of several people.応募資格 / Application Requirements <歓迎>
<Welcome>
・グランドハンドリング業務経験
Ground handling experience
・普通自動車運転免許(AT限定可)
Driving license (AT is acceptable)勤務時間 / Working hours 8:00~24:00の間のシフト制。
実働4~7時間(応相談)
Shifts between 8:00 and 24:00.
4 to 7 hours of actual work (negotiable)休日・休暇 / Holiday and Vacations 月間休日8日以上
シフトによる
勤務実績により、有給日数は異なります。
At least 8 days off per month
Depends on the shift
The number of paid days varies depending on work performance.手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
tansportation Expenses and Over time pay交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Documents Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】那覇空港支店/旅客サービス [Part Timer] Naha Airport Passenger Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Part Time給与情報 / Salary Information 時給1,200円~
From 1,200yen/per hour仕事の内容 / Job description 飛行機到着から出発までの旅客サービスをトータルで担当していただきます。
You will be responsible for total passenger service from airplane arrival to departure.
具体的には、カウンターでのチェックイン受付、渡航書類や荷物確認、搭乗・到着ゲートでのご案内、車いす対応など。
Specifically, the responsibilities include accepting check-in at the counter, checking travel documents and luggage, guiding passengers at boarding and arrival gates, and wheelchair assistance.応募資格 / Application Requirements ◆経験者のみ!(国内線・国際線、経験年数問わず)
Only experienced candidates! (Domestic or international, regardless of years of experience)
◆TOEIC500点以上、N2以上
TOEIC score of 500 or higher, N2 level or higher
◆プライベートとの両立可能!
Work-life balance is achievable!勤務時間 / Working hours 0:00~24:00の間のシフト制。
実働2時間以上(応相談)週2・3日OK
Shifts between 0:00 and 24:00.
Minimum 2 hours of actual work (negotiable) 2 or 3 days a week OK.休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Documents Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment
- 【パートタイマー】那覇空港支店/ランプサービス [Part Timer] Naha Airport / Ramp Service more
-
求人カテゴリー / Recruiting Category パートタイマー採用エントリー
Part Timer Recruiting Entry雇用形態 / Employment Status パート
Part timer給与情報 / Salary Information 時給1,200円~
from 1,200yen/per hour仕事の内容 / Job description ※未経験OK!
No experience necessary!
・手荷物の取り卸しや搭載、荷捌き場で手荷物の返却など
Handling and loading luggage, returning luggage at the cargo area, etc.
・航空機内の清掃
Cleaning the inside of the aircraft
数名のチームでのお仕事です。
Work done in a team of several members応募資格 / Application Requirements ◆大学生・専門学生歓迎!授業との両立◎
College and vocational students welcome! Compatible with classes.
◆ダブルワーク可
Part-time job alongside another job is possible.
◆航空関係の仕事に就きたい方歓迎!
Welcome to those who want to work in the aviation industry!
◆普通自動車免許あれば尚良し。
A regular driver’s license is preferable.勤務時間 / Working hours 10:00~18:00 時間内で4時間以上
10:00 to 18:00, more than 4 hours within this timeframe
シフト制
Shift system
週3日以上OK
3 or more days per week are acceptable
※相談に応じます
Adjustments can be made upon request休日・休暇 / Holiday and Vacations 月8日以上
8 days a month or more手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Documents Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job Offer・Recruitment