採用情報

採用情報 / Recruitment

採用情報 > 採用情報 > 採用情報 / Recruitment > 成田国際空港/ラウンジサービス・フロアスタッフ / Narita International Airport / Lounge Service ・ Floor Staff
成田国際空港/ラウンジサービス・フロアスタッフ / Narita International Airport / Lounge Service ・ Floor Staff
求人カテゴリー / Recruiting Category キャリア採用エントリー
Career Entry
給与情報 / Salary Information 182,000円~302,000円
※経験・スキルを考慮して決定
※Determined based on experience and skills
雇用形態 / Employment Status 正社員
Full-time Employee
仕事の内容 / Job Description ・来客対応(受付・案内・飲食提供等)
Customer service (Reception, Information, Serving Food and Beverages, etc.)

・安全品質基準の維持・向上
Maintenance and improvement of safety and quality standards

・その他ラウンジサービス課に関わる業務全般
Other general duties related to the Lounge Service Section
募集要項 / Application Guidelines ■魅力
■Attractiveness

・新規立ち上げ部署のため、自分たちで組織を作りあげることができる。
The lounge is a newly established department, so we can build up the organization by ourselves.

・ハイクラス層を対象としたラウンジのため、接客スキルを高めることができる。
The lounge targets high-class customers, so you can improve your customer service skills.


■求める人材
■Ideal Candidate

・自らの能力向上への意欲が強い方
A person who has a strong desire to improve his/her own abilities.

・高いホスピタリティをお持ちの方
High level of hospitality.
応募資格 / Application Requirements <必須>
<Required>

・どちらかで1年以上の経験のある方(受付・案内・会計のみは不可)
At least 1 year of experience in either of the following (reception, information, or accounting only is not acceptable)

1.ホテル内での飲食物の提供業務
Food and beverage serving duties in a hotel
2.レストランでのフロア業務
Floor work in a restaurant

・高いコミュニケーション能力のある方
High level of communication skills

・マルチタスクが行える方
High level of communication skills.

・高い英語能力お持ちの方(TOEIC600点以上に相当)
High level of English ability (equivalent to TOEIC score of 600 or above)

<歓迎 / Welcome>
・空港のラウンジで1年以上の勤務経験のある方
Experience working in an airport lounge for more than 1 year.

・下記の資格をお持ちの方
The following certifications are required

1.食品衛生管理者
Food Safety Manager
2.食品衛生責任者
Food Safety Supervisor
勤務地 / Duty Station 成田国際空港支店
Narita International Airport Branch
勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 7:00~22:00の間のシフト制。実働4~12時間
Shifts between 7:00-22:00. 4 to 12 hours of actual work
休日・休暇 / Holiday ・ Day Off 年間休日107日、月8日以上
107 days off per year, 8 or more days per month

年次有給休暇(法定通り付与)、特別休暇(慶弔休暇等)
Annual paid vacations (granted as required by law), special leave (congratulation or condolence leave, etc.)
昇給・賞与 / Salary Increase and Bonuses 昇給年1回、賞与年2回
Salary increase once a year, bonus twice a year
手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当、職務従事手当
Commuting allowance, overtime allowance, and duty allowance
交通費 / Transporation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month
社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
福利厚生 / Benefits 制服貸与、受託航空会社提供航空券、宿泊施設・飲食店各種割引、語学スキル学習支援など
Uniform rental, airline tickets provided by consigned airlines, various discounts at accommodations and restaurants, support for learning language skills, etc.

借上社宅制度あり
Company housing for rent is available.

独身寮あり(寮費は月例給与より控除、寮によるが24,000円/月程度)
Available dormitory for single employees (dormitory fee is deducted from monthly salary, about 24,000 yen/month depending on the dormitory)
選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening

WEBテスト(国語・算数・英語・適性検査)
Web Test (Japanese, Arithmetic, English, Aptitude test)

面接
Interview

内定・採用
Offer of employment
勤務地

千葉県成田市古込1-1

ENTRY

  • このエントリーをはてなブックマークに追加