- 成田国際空港/ラウンジサービス・バーテンダー Narita International Airport / Lounge Service・ Bartender
-
求人カテゴリー / Recruiting Category キャリア採用エントリー
Career Recruiting Entry給与情報 / Salary Information 182,000円~302,000円※経験・スキルを考慮して決定
182,000 - 302,000 yen *Determined based on experience and skills仕事の内容 / Job Description 【メイン業務】[Main Duities]
・ラウンジ内のバーにて、飲料・軽食の提供
Serve beverages and snacks at the bar in the lounge
・飲食物在庫管理
Maintains food and beverage inventory.
・食器、調理器具の洗浄
Cleaning of dishes and utensils
・品質衛生安全基準(QHSE)の維持・向上
Maintain and improve QHSE (Quality, Hygiene and Safety) standards
・ラウンジ内清掃
Cleaning of the lounge
・その他ラウンジサービス課に関わる業務全般
Other duties related to the lounge service section in general.
※シフトやお客様の来場状況によっては下記業務もご対応して頂きます。
Depending on the shift and the number of visitors, the following duties may also be required.
・来客対応(受付・案内・飲食提供・清掃等)
Reception, information, serving food and beverages, cleaning, etc
・顧客対応
Customer service募集要項 / Application Guidelines ■魅力
・新規立ち上げ部署のため、自分たちで組織を作りあげることができる。
The lounge is a newly established department, so we can build up the organization by ourselves.
・ハイクラス層を対象としたラウンジのため、接客スキルを高めることができる。
The lounge targets high-class customers, so you can improve your customer service skills.
■求める人材/Personnel we are looking for:
・自らの能力向上への意欲が強い方
A person who has a strong desire to improve his/her own abilities.
・高いホスピタリティをお持ちの方
High level of hospitality
・衛生管理意識の高い方
High awareness of hygiene management応募資格 / Application Requirements <必須/Required>
・バーテンダー業務経験が1年以上ある方【雇用形態不問】
(受付・案内・会計のみは不可)
Bartender with at least 1 year of bartending experience (regardless of employment status).
(Reception, information and accounting only are not acceptable)
・高いコミュニケーション能力のある方
High level of communication skills.
・マルチタスクが行える方
Must be able to multitask.
・英語能力お持ちの方(日常会話レベル)
※接客時に使用します。
English ability (daily conversational level) is required.
* Used for customer service.
<歓迎/Welcome>
・下記の資格をお持ちの方
◎バーテンダー業務に関わる資格各種
Various qualifications/Certificates that are related to bartending work.勤務地 / Duty Station 成田国際空港支店
Narita International Airport勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 7:00~22:00の間のシフト制。実働4~12時間
Shifts between 7:00-22:00.
4 to 12 hours of actual work休日・休暇 / Holidays and Vacations 年間休日107日、月8日以上
年次有給休暇(法定通り付与)、特別休暇(慶弔休暇等)
107 days off per year, 8 or more days per month
Annual paid vacations (granted as required by law), special leave (congratulation or condolence leave, etc.)昇給・賞与 / Salary increase and bonus 昇給年1回、賞与年2回
Salary increase once a year, bonus twice a year手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当、職務従事手当
Commuting allowance, overtime allowance, and duty allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance福利厚生 / Benefits 制服貸与、受託航空会社提供航空券、宿泊施設・飲食店各種割引、語学スキル学習支援など
借上社宅制度あり
独身寮あり(寮費は月例給与より控除、寮によるが24,000円/月程度)
Uniform rental, airline tickets provided by consigned airlines, various discounts at accommodations and restaurants, support for learning language skills, etc.
Company housing for rent is available.
Dormitory for single employees available (dormitory fee is deducted from monthly salary, about 24,000 yen/month depending on the dormitory)選考の流れ / Selection process 書類選考
Document Screening
↓
WEBテスト(国語・算数・英語・適性検査)
Web Test (Japanese, Math, English, Aptitude Test
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Job offer勤務地千葉県成田市古込1-1