採用情報

採用情報 / Recruitment

採用情報 > 採用情報 > 採用情報 / Recruitment > 中部国際空港・関西国際空港/カーゴサービス (オフィス業務スタッフ)/ Central Japan International Airport・Kansai International Airport / Cargo Service (Office Operations Staff)
中部国際空港・関西国際空港/カーゴサービス (オフィス業務スタッフ)/ Central Japan International Airport・Kansai International Airport / Cargo Service (Office Operations Staff)
求人カテゴリー / Recruiting Category キャリア採用エントリー
Career Entry
給与情報 / Salary Information 180,000円~300,000円
※経験・スキルによる
※Depends on experience and skills
雇用形態 / Employment Status 正社員
Full-time Employee
募集要項 / Application Guidelines ■職務内容
■Duties

・航空会社システム上での輸出入処理および文書管理
Import/export processing and document management on airline company systems
・専用端末への入力
Input data into a dedicated terminal
・メールや電話などの受付対応
Responds to incoming e-mails and phone calls.
・他スタッフとの連携
Coordination with other staff
・保税荷物管理
Bonded baggage management
その他、事務手続き全般
Other general administrative procedures

■キャリアパスの例
■Career Path Examples

・本ポジション→スーパーバイザー→担当課長→課長
Main Position → Supervisor → Manager in charge → Section manager
・本ポジション→貨物上屋業務
Main Position → Cargo Shed Operations
応募資格 / Application Requirements ■能力
■Abilities
【必須】
【Required】

・基本的なPCスキル(Excel, Word)
Basic PC skills (Excel, Word)
・英語でのメールのやり取りができること
Ability to exchange e-mails in English
・コミュニケーション能力
Communication skills

■語学
■Languages
【必須】
【Required】

・日本語でのコミュニケーション・読み書きが可能
Ability to communicate, read and write in Japanese
・あいさつ程度の英語コミュニケーション能力
English communication skills with a basic level of greetings
【歓迎 / Welcome】
・英語での流暢なコミュニケーションができる程度の能力
Ability to communicate fluently in English
・中国語のできる人
Ability to communicate fluently in Chinese.

■求める人物像
■Ideal Candidate

・責任感もって業務できる人
People with a sense of responsibility
・積極性をもって業務できる人
Proactive people
・チームワークを大切にして働ける人
People who can work in a team environment.  
勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 0:00~23 : 59(1日の勤務時間はシフトによる/daily working hours depend on the shift)
1か月単位の変形労働制、1日4時間~12時間の範囲
Variable working hours per month, ranging from 4 to 12 hours per day
残業:月20~30時間程度
Overtime: 20 to 30 hours per month
休日・休暇 / Holiday and Day Off 休日はシフトによる。
Holidays are based on shifts.
年間公休日107日
Annual public holidays: 107 days
昇給・賞与 / Salary Increase and Bonuses 業績と個人考課により決定。
Determined by performance and personal evaluation.
手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当、職務従事手当、クリーニング手当
Commuting allowance, overtime allowance, duty allowance, cleaning allowance
交通費 / Transportation Expenses 通勤手当※車通勤可
Commuting allowance
※Car commuting is allowed

(上限 / Maximum)
50,000円
50,000 yen
社会保険 / Social Insurance 完備
fully equipped
福利厚生 / Benefits 借上社宅制度(自己負担額2万円前後で賃貸物件に住めます。)
Company housing rental system (You can live in a rental property for around 20,000 yen out-of-pocket.)
ベネフィット・ワン(各種割引サービス)
Benefit One (various discount services)
各種研修 / Various Training Programs
選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening

面接
Interview
※面接日までに適性検査を受けてください。
※Please take an aptitude test before the interview date.

内定・採用
Offer of employment
勤務地 / Duty Station 中部国際空港(愛知県), 関西国際空港(大阪府)
Central Japan International Airport (Aichi), Kansai International Airport (Osaka)
勤務地

愛知県常滑市セントレア1-1

ENTRY

  • このエントリーをはてなブックマークに追加