採用情報

採用情報 / Recruitment

採用情報 > 採用情報 > 採用情報 / Recruitment > 【パートタイマー/土日祝勤務できる方歓迎】関西国際空港支店/ランプサービス課 / [Part Timer/Weekends and holidays are welcome] Kansai International Airport / Ramp Service
【パートタイマー/土日祝勤務できる方歓迎】関西国際空港支店/ランプサービス課 / [Part Timer/Weekends and holidays are welcome] Kansai International Airport / Ramp Service
求人カテゴリー / Recruiting Category 求人カテゴリー
Recruiting Category
給与情報 / Salary Information 時給1,500円
1,500yen/per hour
雇用形態 / Employment Status パート
Part timer
仕事の内容 / Job description 航空機で到着した手荷物、貨物の取り卸しや搭載、荷捌き上で手荷物の返却を担当していただきます。
数名のチームでのお仕事です。
You will be responsible for unloading and loading baggage and cargo arriving by aircraft and returning baggage on the cargo handling.
You will work in a team of several people.
応募資格 / Application Requirements <歓迎>
<Welcome>

・グランドハンドリング業務経験
Ground handling experience   

・普通自動車運転免許(AT限定可)
Driving license (AT is acceptable)
勤務時間 / Working hours 8:00~24:00の間のシフト制。
実働4~7時間(応相談)
Shifts between 8:00 and 24:00.
4 to 7 hours of actual work (negotiable)
休日・休暇 / Holiday and Vacations 月間休日8日以上
シフトによる
勤務実績により、有給日数は異なります。

At least 8 days off per month
Depends on the shift
The number of paid days varies depending on work performance.
手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
tansportation Expenses and Over time pay
交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month
社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
*Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.
福利厚生 / Benefits 制服貸与、ベネフィット・ワンなど
Uniform rental, Benefit One, etc.
選考の流れ / Selection Process 書類選考
Documents Screening

面接
Interview

内定・採用
Job Offer・Recruitment
勤務地

大阪府泉佐野市泉州空港北1番地

ENTRY

  • このエントリーをはてなブックマークに追加