- 【パートタイマー】関西国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の受付業務) [Part Timer] Kansai International Airport / Cargo Service (Cargo warehouse reception desk work)
-
求人カテゴリー / Recruiting Category 求人カテゴリー
Recruiting Category給与情報 / Salary Information 時給:1,300円
Hourly wage: 1,300 yen雇用形態 / Employment Status パート
Part-timer仕事の内容 / Job Description 【関西国際空港の貨物倉庫での事務所受付業務】
・貨物の搬入出などの受付
・PCでのデータ入力
・電話対応
・書類の整理整頓・清掃
・貨物のラベルチェック
・書類搬送業務
・請求書業務
など
【Office receptionist at a cargo warehouse in Kansai International Airport】
・Reception of incoming and outgoing cargo
・Data entry by PC
・Handling telephone calls
・Organizing and cleaning documents
・Checking cargo labels
・Document transportation
・Billing services
etc.応募資格 / Application Requirements ※学歴・職歴・業界経験不問
※未経験OK
*No educational background, work experience, or industry experience required
*No experience required勤務時間 / Office (Business, Working) Hours (a)9:00~18:00(b)10:00~19:00(c)11:00~20:00
※(a)(b)(c)を主としてシフト制による変動有り
※状況により上記時間外や土日祝もご勤務いただく可能性があります。
(a) 9:00 a.m. to 6:00 p.m. (b) 10:00 a.m. to 7:00 p.m. (c) 11:00 a.m. to 8:00 p.m.
*Shifts may vary, mainly between (a), (b), and (c).
*Depending on circumstances, you may be required to work outside of the above hours, including weekends and holidays.休日・休暇 / Holiday and Vacations 週休2日制(シフト制)
※土日祝の出勤可能性あり
2 days off per week (shift system)
*Possible to work on Saturdays, Sundays and national holidays手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance
※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.福利厚生 / Benefits ベネフィット・ワンなど
Benefit One, etc.選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening
↓
面接
Interview
↓
内定・採用
Unofficial offer (esp. job offer)・Recruitment勤務地大阪府泉佐野市関西国際空港内