採用情報

採用情報 / Recruitment

採用情報 > 採用情報 > 採用情報 / Recruitment > 【パートタイマー】関西国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の受付業務) [Part Timer] Kansai International Airport / Cargo Service (Cargo warehouse reception desk work)
【パートタイマー】関西国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の受付業務) [Part Timer] Kansai International Airport / Cargo Service (Cargo warehouse reception desk work)
求人カテゴリー / Recruiting Category 求人カテゴリー
Recruiting Category
給与情報 / Salary Information 時給:1,300円
Hourly wage: 1,300 yen
雇用形態 / Employment Status パート
Part-timer
仕事の内容 / Job Description 【関西国際空港の貨物倉庫での事務所受付業務】
・貨物の搬入出などの受付
・PCでのデータ入力
・電話対応
・書類の整理整頓・清掃
・貨物のラベルチェック
・書類搬送業務
など

【Office receptionist at a cargo warehouse in Kansai International Airport】
・Reception of incoming and outgoing cargo
・Data entry by PC
・Handling telephone calls
・Organizing and cleaning documents
・Checking cargo labels
・Document transportation
etc.
応募資格 / Application Requirements ※学歴・職歴・業界経験不問
※未経験OK

*No educational background, work experience, or industry experience required
*No experience required
勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 0:00~24:00の間で応相談(※社内シフト制)
※土日祝も勤務いただく可能性がございます。

Between 0:00 and 24:00 (*In-house shift system)
*There is a possibility of working on Saturdays, Sundays, and holidays.
休日・休暇 / Holiday and Vacations 週休2日制(シフト制)
※土日祝の出勤可能性あり

2 days off per week (shift system)
*Possible to work on Saturdays, Sundays and national holidays
手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance
交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month
社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance

※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.
福利厚生 / Benefits ベネフィット・ワンなど
Benefit One, etc.
選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening

面接
Interview

内定・採用
Unofficial offer (esp. job offer)・Recruitment
勤務地

大阪府泉佐野市関西国際空港内

ENTRY

  • このエントリーをはてなブックマークに追加