採用情報

採用情報 / Recruitment

採用情報 > 採用情報 > 採用情報 / Recruitment > 【パートタイマー】関西国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の受付・IT関連業務) [Part Timer] Kansai International Airport / Cargo Service (Reception and IT-related tasks at a cargo warehouse)
【パートタイマー】関西国際空港/カーゴサービス(貨物倉庫の受付・IT関連業務) [Part Timer] Kansai International Airport / Cargo Service (Reception and IT-related tasks at a cargo warehouse)
求人カテゴリー / Recruiting Category 求人カテゴリー
Recruiting Category
給与情報 / Salary Information 時給:1,200~1,500円
Hourly wage:1,200~1,500 yen
雇用形態 / Employment Status パート
Part-timer
仕事の内容 / Job Description 1.航空貨物に関する業務全般
・上屋での輸出入貨物の取り扱い

2.受付対応
・輸出入貨物に関する代理店や個人への受付業務

3.データ入力・システム業務
・航空会社システムを使った輸出入処理、文書管理
・NACCS端末へのデータ入力

4.貨物の受け渡し対応
・フォワーダーや荷主への貨物受領・引き渡し対応
・航空便ごとの書類作成、受領、引き渡し

5.在庫管理
・上屋内での貨物インベントリー業務

6.IT部門との連携
・システム運用やトラブル対応における協力業務
など

1.General Handling of Air Cargo
・Management of export and import cargo at warehouses

2.Reception Services
・Handling reception services for agents and individuals regarding export and import cargo

3.Data Entry and System Operations
・Export and import processing and document management using airline systems
・Data entry into NACCS terminals

4.Cargo Receipt and Handover
・Managing the receipt and handover of cargo to forwarders and consignees
・Preparation, receipt, and handover of documents for each flight

5.Inventory Management
・Handling cargo inventory management within warehouses

6.Collaboration with IT Departments
・Coordinating with IT departments for system operations and troubleshooting
etc.
応募資格 / Application Requirements 【必須】
・普通自動車免許(AT可)

【歓迎】
・ヘルプデスク経験、ネットワーク保守経験
・IT関連知識
・語学スキル(英語・中国語)

[Required]
・Regular driver's license (AT permitted)

[Preferred]
・Help desk experience, network maintenance experience
・IT-related knowledge
・Language skills (English, Chinese)
勤務時間 / Office (Business, Working) Hours 0:00~24:00の間で応相談(※社内シフト制)
※土日祝も勤務いただく可能性がございます。

Between 0:00 and 24:00 (*In-house shift system)
*There is a possibility of working on Saturdays, Sundays, and holidays.
休日・休暇 / Holiday and Vacations 週休2日制(シフト制)
※土日祝の出勤可能性あり

2 days off per week (shift system)
*Possible to work on Saturdays, Sundays and national holidays
手当 / Allowance 通勤手当、時間外手当
Commuting allowance, overtime allowance
交通費 / Transportation Expenses 月額50,000円を上限として支給
Up to 50,000 yen per month
社会保険 / Social Insurance 健康保険・厚生年金・労災補償・雇用保険
Health insurance, employee pension, workers' compensation, and unemployment insurance

※就業時間・勤務日数により加入保険は異なります。
※Insurance coverage varies depending on working hours and days worked.
福利厚生 / Benefits ベネフィット・ワンなど
Benefit One, etc.
選考の流れ / Selection Process 書類選考
Document Screening

面接
Interview

内定・採用
Unofficial offer (esp. job offer)・Recruitment
勤務地

大阪府泉佐野市関西国際空港 国際貨物内

ENTRY

  • このエントリーをはてなブックマークに追加